- استاندارد سازی کدهای HTML ، CSS و در تارنما شما
- ساخت ساختار مطلوب در تارنما برای سهولت دسترسی موتورهای کاوش به سایت شما
- بازنگری رقبای شما
- باز نگری لغات کلیدی مربوط به محتوای وبسایت شما
- سئو متنها وبسایت شما
- ساخت لینکهای مطلوب و مربوط به تارنما شما برای ارتقا PageRank و درجه در موتورهای کاوش
- تبلیغات هدفمند
ارتقا سکو و محل ورود وبسایت
سکو و ظواهر وبسایت در گوگل اضافه از هر چیز دیگه ای روی برد وبسایت (یا این که شکستش) اثر میذاره. به علاوه درجه گوگل علاوه بر وبسایت، روی تمامی کسب و کارتن اثر میذاره. اگه هر کس دنبال مال یا این که سرویس ها شما میگرده، نتونه شما رو روی گوگل پیدا کنه، میره سراغ رقیبتون! همین الآن شایسته ترین فرصته که دست به فعالیت بشید و این مراحلی که تو این نوشتهعلمی براتون میگیم رو دنبال نمایید تا سایتتون فراتر از وبسایت رقبا ظواهر بشه و بتونه ترافیک بیشتری بگیره.
مخاطب هدفتون رو تمجید نمائید.
بدون شک فکرمیکنید این دیگه مشخصه، البته خیلی از وب سایت ها نمیتونن به مشتری های ایده آلشون سرویس ها رسانی کنن. کاغذ نخستین وبسایت و کلیه صفحات داخلی رو بخونید تا مطمئن بشید که تمام صفحه ها برای این گونه از مخاطبان نوشته شدند. اگه مخاطب هدفتون مشتمل بر کسانی از مجموعه های متعدد یا این که با نیازهای متفاوت میشه (احتمالا شرکتتون قسمت های B2C و B2B داشته باشه)، برای هر جور از کاربرها یه مسیر جداازهم مهیا نمائید و با جهت یابی های بدیهی، کاربرها رو به محتوای دارای ارتباط به خودشون هدایت فرمایید.
درباره این سایت