طراحی سایت b2b


سیستم‌های مدیر رابطه با مشتری
داده‌های مرتبط با مشتریان احتمالی، شاهرگ حیاتی فروش یک سازمان میباشند و پالایش این داده‌ها می بایست در حق تقدم هر سازمانی قرار بگیرد.کیفیت داده، مهمترین و تاثیرگذارترین دلیل در حوزه فروش و بازاریابی کمپانی‌های B2B میباشد. از هر ابزاری که به کارگیری می کنید، مهم ترین اصلی که بایستی در حیث داشته باشید، نگهداری تندرست سیستم‌های مدیر رابطه با مشتری میباشد. اعتبارسنجی داده‌ها به شما امداد می کند پیام مارک خویش را در طول مطلوب، به اشخاص مطلوب انتقال دهید. تطهیر داده‌ها بایستی به‌چهره مداوم و منظم انجام شود. ابزارهایی می باشند که می توانید از آن‌ها به کارگیری نمایید البته هم زمان، تک‌تک پرسنل بخش فروش می بایست مسوولیت کیفیت داده‌هایی را که توده‌آوری مینمایند، بر عهده بگیرند. برای تمام افرادی که اذن دسترسی به سیستم مدیر رابطه با مشتری را دارا هستند، ضوابط و مقرراتی انتخاب فرمائید تا داده‌های جدیدی که وارد سیستم میگردند، از چندین استانداردها و چارچوب‌های معین پیروی نمایند. بهتر میباشد داده‌ها را از منابع دارای اعتبار و قابل اعتماد اخذ فرمائید.

۵) بازاریابی محتوا
حوزه محتوا در سال‌های اخیر دستخوش تحولات چشمگیری بوده میباشد. یکی‌از اصلی‌ترین استراتژی‌های بازاریابی محتوا، ویدئوها میباشند. بر پایه ی پژوهش ها کمپانی «فایربرند»، ۸۵ درصد بازاریابان معتقدند که ارائه محتوا از روش کلیپ روی رجوع و برگشت سرمایه تاثیر بسزایی داشته میباشد. از سوی دیگر، باز نگری‌های کمپانی تبلیغاتی «هاب‌اسپات» نشان میدهد که در صورتیکه محتوا در قالب ویدئو ارائه شود، مردم آن را تا پایان دنبال خواهند کرد. علت استقبال مردم از ویدئوها، ماهیت تعاملی آن میباشد.

با این وجود، اکثری از کمپانی‌های B2B فاقد یک سیستم رئیس محتوای کارآمد می‌باشند. حدود ۸۰ درصد این موسسه‌ها از متدهای رئیس محتوای خویش ناراضی‌اند. یک کدام از اشتباهات مجموعه‌های بازاریابی این میباشد که نمی‌توانند پیروزی یا این که عدم پیروزی محتوای ارائه گردیده را دنبال نمایند. با این درحال حاضر، هر روز به تعداد کمپانی‌هایی که به بازاریابی محتوا روی می آورند، بیشتر می شود. بر طبق پژوهش ها، ۹۳ درصد بازاریابان، هر هفته محتوای جدیدی را به بازار ارائه می نمایند و بیشتراز نیمی از اشخاص نظرسنجی گردیده اعلام کرده‌اند که در هفته، شش ساعت را به ایجاد محتوا اختصاص می دهند.

یک کدام از دیگر از ابزارهای ارائه محتوا، کانال‌های اجتماعی می باشند. کانال‌های اجتماعی گوی سبقت را از اینترنت‌وب سایت‌ها و نشانی اینترنتی می‌ربایند. از لحاظ اکثری از مردم، کانال‌های اجتماعی یکی مهمترین شبکه‌های توزیع محتوا و جزء طلاق‌ناپذیر بازاریابی محتوا می باشند. پژوهش ها دو کمپانی «مترمارک» و «دریفت» نشان داده میباشد که ۸۰ درصد کمپانی‌های B2B به‌فیس آنلاین با مشتریان در ارتباطند. ارائه محتوا در اینترنت‌تارنما‌ها یا این که کانال‌های اجتماعی بایستی به‌چهره مداوم انجام شود و این محتوا بایستی به‌روز باشد. فراموش نکنید که محتوای تکراری یا این که اسکن گردیده، سبب سلب اعتماد مشتریان میگردد. برای آنکه دقت مشتریان را طولانی تر جلب نمائید، میتوانید از کارشناسان باصرفه‌سازی موتور جست‌وجو (سئو) یاری بگیرید تا در‌صورتی‌که کاربری محتوایی مرتبط با کالا شما‌را جست‌وجو کرد، اسم تارنما شما در بالا حاصل جست‌وجو قرار بگیرد.

۶) رویکردهای دوست‌دار گوشی
 


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : محتوا ,بازاریابی ,میباشد ,ارائه ,محتوای ,درصد ,کانال‌های اجتماعی ,مدیر رابطه ,رئیس محتوای ,ارائه محتوا ,بازاریابی محتوا ,بایستی به‌چهره مداوم
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

ما بیشماریم کد بانو parsianarz Christina Marye میز کار صنعتی فروش انواع فایل ها ناشر ایرانی Broam