اشخاص به اطلاعاتی نیاز دارا هستند تا در مشت روسای خویش بگذارند
پژوهش ها نشان می دهد که مطرح ترین هدف خریداران B2B، مشاهده شیوه ی به کارگیری از متاع میباشد. این گونه مشتری ها به فرضیه ها و شعارهای تبلیغاتی عشق و علاقه ای ندارند. آن ها میخواهند فیض استعمال از فرآورده یا این که سرویس ها شمارا ببینند. خریداران B2B به مواقعی احتیاج داراهستند که هنگامی اشخاص مافوق شان در رابطه ی مال خریداری گردیده از آنها سوال میپرسند، بتوانند خرید خویش را توجیه نمایند. این گزینه مهمترین نصیب در ترغیب خریداران B2B میباشد. از تمام این موردها سود می گردد که نباید صرفا به تامل فروش انبوه تولید ها خویش به یک کمپانی دیگر باشید.
ساخت باورهای اجتماعی به وسیله پژوهش ها موردی
باورهای اجتماعی به برخورد و عکس العمل اشخاص دیگر بستگی دارااست. شایسته ترین نمونه از یقین اجتماعی، سفارش برای خرید جنس از اشخاصی میباشد که میشناسید و برای شما با شخصیت میباشند. به همین ادله میباشد که 84 درصد از تصمیم گیرندگان B2B با ارجاعات آغاز مینمایند. این دسته رابطه مدام قابلیتپذیر نمیباشد. پژوهش ها نشان می دهد ویدئوها و تصاویر به باورهای اجتماعی یاری مینماید. پذیرفتن چیزی که سایر افراد صدق آن را تآیید مینمایند، بسیار آسودهخیس میباشد.
درباره این سایت